Cameron Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu Cameron Highlands - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu

Cameron Highlands

Door: Ad & Pat

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Patricia

15 Juni 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag mensen,

Na twee dagen in KL gezeten te hebben zijn we vanmorgen in onze huurauto gestapt en naar de Cameron Highlands gereden.

Dit wijkt dus af van ons programma. We zouden in eerste instantie naar Taman Negara gaan. Dit werd ons echter afgeraden ivm reisafstand. Dus zijn we naar CH gegaan.

Hier verblijven we 3 dagen en vervolgens zullen we richting Penang rijden. Vanaf daar proberen we ons weer te melden.

Groet,

Ad en Pat.

ps. het is hier geweldig. en we hebben zojuist een echte Chinees/Maleisische maaltijd gehad.

• 15 Juni 2005 - 12:40

Ad En Pat:

Enne....bedankt voor jullie reacties!

ps. Dinja we snappen niet precies wat je bedoelde. Alle vorige berichten zijn nu verdwenen.

Groet,

Ad en Pat

• 15 Juni 2005 - 12:44

Dinja:

nee, die zijn niet verdwenen, die staan rechts in beeld. nu krijgt wel iedereen een bericht, dus het gaat zo wel beter. veel plezier nog!!! groetjes, Dinja!

• 15 Juni 2005 - 12:53

Dinja:

ps ja het eten is daar geweldig, he?? ;-)

• 15 Juni 2005 - 12:55

Ha,

Ik dacht al wel dat je gelijk zou reageren. Hoe is het daaro....kunnen jullie het een beetje redden zonder mij? Raar idee dat het hier al 21.00 uur is.

grt.

• 15 Juni 2005 - 12:55

Dinja:

ik zit in de chatbox. ga daar maar ff heen. ;-)

• 15 Juni 2005 - 12:56

Ad En Pat:

ps. bedankt voor de uitleg!!
    groet,

• 15 Juni 2005 - 14:38

Jan En Brigitte:

Hallo Adje en Patje,
    Bedankt voor jullie lieve felicitaties! Wij zitten lekker in de tuin, met een glaasje wijn en 6 pupjes rennen om ons heen. Heel veel plezier en we houden contact.
    groetjes, Jan en Brigitte en kroost...

• 15 Juni 2005 - 14:38

Jan En Brigitte:

Hallo Adje en Patje,
    groetjes, Jan en Brigitte en kroost...

• 16 Juni 2005 - 11:35

Mieke:

Lieve Ad en Pat
    Op Adje z'n mail een foto van Taz gestuurd zodat jullie af en toe nog even naar hem kunnen kijken!!!
    Lekker genieten!
    X Mieke

• 17 Juni 2005 - 15:07

Chantal En Emiel:

Hallo hoe is ie daar. volgens mij wel goed. jullie kunnen vast geen sms´jes ontvangen ofwel? Geniet er nog effe van doeiiii enne patje niet te bruin worden he.

• 17 Juni 2005 - 15:28

Carmen:

hoi adje en patje
    Hoe is het daar? Goed rondkijken he, dan weet ik ook waar ik evt naar toe kan. Geniet van al het moois en lekkere maaltijden. Hopelijk verloopt alles voorspoeding. wens jullie nog heel veel vakantie plezier

• 20 Juni 2005 - 02:20

Ad En Pat:

Chantal en Emiel, we kunnen wel sms-jes ontvangen. We hebben die van jullie wel ontvangen en er ook een terug gestuurd. (ps. nog gefeliciteerd als je het sms-je niet ontvangen hebt)