Taman Negara en Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu Taman Negara en Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu

Taman Negara en Pangkor

Door: Ad & Pat

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Patricia

20 Juni 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi mensen,

Hier weer een korte update van onze reis. Vanuit de cameron highlands toch maar besloten naar Taman Negara te rijden. We wilden dit toch niet missen.

Na een 4 a 5 uur durende reis zijn we aangekomen in Kuala Temberling. Vanuit hier zijn we op de long-boot van half 3 gestapt. Na twee en een half uur gevaren te hebben (en een houten kont van het zitten :-), kwamen aan op Nusa Dua. 's avonds een jungle walk gehad en na een slechte nacht slapen hebben we de volgende dag een 385 meter hoge berg beklommen. (dit is echt zwaar met zulke hoge tempraturen en hoge vochtigeheid). Het duurde dan ook 1,5 uur om bovenaan te komen.

's middags over de canopy walkway (loopbrug) gelopen. (aapjes gezien).

Gisteren de hele dag in de auto gezeten om naar Pangkor te komen. Hier zijn we uiteindelijk om 20.00 uur aangekomen na 's ochtends om 09.00 uur (per boot) te zijn vertrokken uit Nusa Dua.

Hier verblijven we 2 hele dagen en zullen op Woensdag richting het zuiden vertrekken. (waarschijnlijk naar Kuala Selangkor).

Tot dan.

Groet,

Ad en Pat.

• 20 Juni 2005 - 08:48

Mieke:

Hoi wereldreizigers
    Jullie hebben al veel gedaan. super!!Hier is het ook zomer deze week, ook best zwaar met zulke hoge temperaturen te moeten werken!!Geniet lekker van het strand!!
    X Mieke

• 20 Juni 2005 - 10:35

Joop:

alles ok,tazz is zeer tevreden,wij wensen jullie heel veel plezier

• 20 Juni 2005 - 11:38

Jan & Brigitte:

Hallo lieve mensen,
    Het klinkt alsof jullie het erug naar 't zin hebben!! Groetjes van ons en de doggies

• 20 Juni 2005 - 17:07

Paul T.W.:

Dag vakantiegangers!
    Zo te horen vermaken jullie je wel! Hier is het echter niet uit te houden......(32*C). Heeeeeel veel plezier nog!

• 21 Juni 2005 - 11:41

Ad En Pat:

beste mensen,

We hebben een aantal foto'
    s geplaatst. Zie fotoboek.

Morgen trekken we richting het zuiden. (kuala selangkor)

Groetjes,

Ad en Pat

• 21 Juni 2005 - 16:20

Arnold Weteringe:

Hey Adriaan en Patricia!

Ik hoop dat jullie daar een goede vakantie doormaken.
    En als ik die foto's zo zie, lukt jullie dat goed.
    Hier is het momenteel 30 graden, dus wij hebben ook al enigzins een vakantiegevoel.
    Een goed vervolg van de reis gewenst.

Gr. "Nol".

• 22 Juni 2005 - 11:16

Dinja:

Foto's zien er goed uit! Leuk hoor! ;-) Hier behoorlijk warm, bij jullie vast nog veel benauwder. Geniet er nog lekker van! Ik werk morgen voor het laatst, maandag vliegen (foto's die je wilt verwijderen, kan ook via admin!). Groeten!

• 22 Juni 2005 - 13:20

Han:

Ha luitjes,

Ziet er niet verkeerd uit die foto's! Zoals jullie al gelezen hebben inderdaad erg warm hier (m.n. afgelopen maandag en morgen ook weer). Geen weer om te werken dus. Als het maar even kan dan ook lekker bakken bij het zwembad, zoals afgelopen maandag. Bij deze een goede voortzetting van jullie vakantie gewenst.

Groetjes,

Han

• 23 Juni 2005 - 10:43

Natasja:

Hallo daar. Dat ziet er niet verkeerd uit op die foto's. Ik wens jullie nog heel veel vakantieplezier daar!!!!!!!!!!!!