Melaka ipv Selangor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu Melaka ipv Selangor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu

Melaka ipv Selangor

Door: Ad & Pat

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Patricia

24 Juni 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi mensen,

Hier zijn we weer. Leuk om al jullie berichtjes te lezen.

We zijn vanaf Pangkor richting Selangor gereden. Eenmaal daar aangekomen, viel het er onzettend tegen. We zijn dus gelijk weer in de auto gestapt en richting Melaka gereden. Melaka ligt ongeveer 150 km ten Zuid-Oosten van Kuala Lumpur.

Hier hebben we onszelf maar eens lekker verwent en een luxe hotel genomen voor twee nachten.

Vanmiddag zijn we om 14.00 uur vertrokken richting Kuala Lumpur. Eenmaal hier aangekomen, zijn we gelijk naar de Batu Caves gereden. Dit was redelijk moeilijk te vinden. Later bleek het nog veel moeilijker het door ons uitgezochte hotel te vinden. Wat blijkt: Het hotel heeft een naamswijziging ondergaan. Hebben we voor niets 2 uur door de binnenstad rondjes gereden.

Tot zover. Waarschijnlijk melden we ons weer als we aan de parel witte stranden aan de Oostkust liggen.

Groetjes,

Ad en Pat.

• 24 Juni 2005 - 16:48

Henk:

Aan de verhalen en foto`s af te lezen is het daar super. Veel plezier nog en tot een volgend berichtje. P.s. wat een gezeik over het weer, hebben we een keer zomerse temperaturen is het weer niet goed.

Losballos!

• 25 Juni 2005 - 11:53

Janien:

Hoi broertje en (bijna) schoonzusje,

Wij zijn inmiddels weer thuis. Het was ons veel te warm in Zuid-Frankrijk (wel 40 graden pfff), daarom zijn we woensdagavond al weggegaan ipv vrijdagavond, verder wel relaxed gehad, maar blij om weer thuis te zijn. Jullie hebben echter nog lekker een week en zo te lezen loop alles voorspoedig en hebben jullie het tof. Die parelwitte stranden lijken mij ook wel wat, mmmm. Nou, nog veel plezier, ik hoop gauw weer van jullie te horen, groetjes van Ar en de kids. Doei! Janien

• 27 Juni 2005 - 16:25

Angelique:

Ha Ad & Pat,
    Ik lees het al jullie combineren de backpack ervaring met het een luxe hotel gevoel. Dat is echt helemaal top, dan heb je pas echt vakentie. Trouwens dit is echt een leuke manier om te zien hoe het met jullie gaat en wat jullie beleven.
    Verder hoop ik dat jullie mogen genieten van de parelwitte stranden en natuurlijk mooie herinneringen mee nemen van zo'n exotisch oord.

Vele groeten van mij, en tot gauw

• 27 Juni 2005 - 16:56

RIK:

ha ad en pat.zo te lezen vermaken jullie je prima de foto s zijn ook erg mooi. ik wens jullie nog heel veel plezier de laatste week groetjes rik

• 30 Juni 2005 - 10:42

Natasja:

Hoi Ad en Pat, geniet nog maar effe van die parelwitte stranden, zodat jullie uitgerust terug kunnen keren. Jullie kunnen in elk geval veilig landen in Nederland, want mijn landingsbaan is inmiddels weggewerkt. Zo aan de fotonummers te zien, hebben we heel wat foto's te bekijken als jullie terug zijn. Ik wens jullie nog een paar hele fijne dagen toe!!!!!!!!

• 02 Juli 2005 - 10:35

Wim En Mieke:

Dag vakantiegangers,

Helaas komen aan alle leuke dingen weer een eind. We hebben vaak aan jullie gedacht en waarschijnlijk is voor jullie de tijd omgevlogen.

We wensen jullie een hele goeie terugreis.

Kus Wim en Mieke.

• 02 Juli 2005 - 17:10

Chantal En Emiel:

Hallo daar zijn we weer. Maandag komen jullie alweer terug. Dat is wel snel gegaan zeg. Maar jullie hebben vast heeeellle grote verhalen. We horen ze graag. groetjes chantal en Emiel.