Taman Negara en Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu Taman Negara en Pangkor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu

Taman Negara en Pangkor

Door: Ad & Pat

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Patricia

20 Juni 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi mensen,

Hier weer een korte update van onze reis. Vanuit de cameron highlands toch maar besloten naar Taman Negara te rijden. We wilden dit toch niet missen.

Na een 4 a 5 uur durende reis zijn we aangekomen in Kuala Temberling. Vanuit hier zijn we op de long-boot van half 3 gestapt. Na twee en een half uur gevaren te hebben (en een houten kont van het zitten :-), kwamen aan op Nusa Dua. 's avonds een jungle walk gehad en na een slechte nacht slapen hebben we de volgende dag een 385 meter hoge berg beklommen. (dit is echt zwaar met zulke hoge tempraturen en hoge vochtigeheid). Het duurde dan ook 1,5 uur om bovenaan te komen.

's middags over de canopy walkway (loopbrug) gelopen. (aapjes gezien).

Gisteren de hele dag in de auto gezeten om naar Pangkor te komen. Hier zijn we uiteindelijk om 20.00 uur aangekomen na 's ochtends om 09.00 uur (per boot) te zijn vertrokken uit Nusa Dua.

Hier verblijven we 2 hele dagen en zullen op Woensdag richting het zuiden vertrekken. (waarschijnlijk naar Kuala Selangkor).

Tot dan.

Groet,

Ad en Pat.

• 20 Juni 2005 - 06:25

Dinja:

het klinkt goed, beter, best... ;-) geniet ervan!
    groeten en liefs, Dinja!