Vakantie Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu Vakantie Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Adriaan en Patricia Deventer / Schrijver - WaarBenJij.nu

Vakantie Maleisië

Door: Ad & Pat

Blijf op de hoogte en volg Adriaan en Patricia

09 Juni 2005 | Maleisië, Kuala Lumpur

Welkom op ons gastenboek!

In de periode van 12 juni t/m 4 juli 2005 zullen wij in Maleisië rondreizen. We zullen onze reis starten in Kuala Lumpur. Verder zullen we o.a. naar Taman Negara, Cameron Highlands en de Oostkust gaan.

Indien mogelijk zullen wij dit gasten- en fotoboek gedurende onze rondreis proberen bij te houden.

Mocht je ons een berichtje willen sturen, dan kun je dit hier kwijt.

Groet,

Ad & Pat

• 10 Juni 2005 - 06:15

Arian:

Prettige vacantie en tot over drie weken.

• 10 Juni 2005 - 06:55

Dinja:

Gaaf, gaaf, gaaf!!! ;-) Geniet er ontzettend van, doe geen dingen die ik ook niet zou doen hihi en denk nog een keer aan je arme collega die nu meteen al alleen op kantoor zit... Heel veel plezier!!!
    Groeten,
    Dinja!

• 10 Juni 2005 - 08:06

Everhard Dinette:

nog 2 nachtjes slapen

• 11 Juni 2005 - 17:18

Ad En Pat:

Nou wij zijn klaar voor vertrek. Alles is ingepakt.

Hopelijk kunnen we jullie snel op de hoogte stellen van onze eerste bevindigen.

• 13 Juni 2005 - 06:23

hoi mensen,

we hebben een goede vlucht gehad. Na ongeveer een uur in de taxi gezeten te hebben zijn we aangekomen in ons Hotel.

Na een uurtje geslapen te hebben zijn we naar de twin towers gegaan. Helaas konden we niet naar de loopbrug aangezien deze vandaag gesloten is. Morgen gaan we nog een poging wagen.

Het is wel ff wennen aan de tempratuur. -:).

We hopen snel weer wat van ons te laten horen.

Groet,

Ad en Pat

• 13 Juni 2005 - 14:29

Jurgen:

Ha luitjes,

Mooi dat jullie een goeie reis hebben gehad, had ik ook op de terugweg. Maar goed dat jullie de helft van de bekeuringen willen meebetalen. (haha)

Laterrrrrrr.

• 13 Juni 2005 - 17:54

Wim En Mieke:

Hé vakantiegangers,

Mooi dat jullie een goeie reis hebben gehad. Kon jullie zaterdag avond niet meer bereiken. Dan maar zo! Ik wens jullie een hele goeie vakantie toe.

Geniet ervan. Want voor je het weet is het voorbij.

Groetjes vanaf de Bergmolenstraat.

• 14 Juni 2005 - 07:23

Dinja:

Hoi Adriaan en Patricia, als jullie zelf een nieuw bericht hebben, kun je ´m ´t beste even schrijven via menu, berichten, links in het scherm. Op die manier krijgt iedereen het bericht. Als je schrijft als reactie op een bericht, zien alleen de mensen het bericht die toevallig alle berichtjes doornemen.
    Groetjes en fijn dat alles goed is! Veel plezier en geniet ervan!!!! ;-)

• 15 Juni 2005 - 12:11

Everhard En Dinette:

hallo luitjes even een berichtje vanuit het zonovergoten Raalte. Hopelijk hebben jullie het erg naar je zin daar.
    Nou wij ook, het is hier lekker rustig.Maar alle gekheid op een stokje, we wensen jullie een heel fijne reis verder en veel plezier.

• 15 Juni 2005 - 13:06

Ad En Pat:

Jurgen, betaal jij dan onze bekeuringen hier? We mogen nl. max 110 km rijden.= veel te langzaam :-)

• 22 Juni 2005 - 22:59

Everhard En Dinette:

Het is al wel behoorlijk laat, het is te warm om te slapen. Dus even jullie verslag opgezocht. Het gaat lekker daar en leuke foto's.De planten in de tuin hebben moeite om te overleven van sommige verbranden de bladeren, voor de rest ziet het er prima uit. Luitjes nog veel plezier en geniet ervan.

• 25 Juni 2005 - 19:36

Pa En Ma Deventer:

Wij zijn bij Dinette en Everhard op bezoek Jammer het is niet zulk mooi weer om op het dak te zitten.aaWel koffie gedronken. Nu gaan we naar beneden om een borrel te drinken.Morgen gaan we lekker buiten vlees braden. BBQ
    Morgen wordt het weer mooi weer.Luitjes groetjes en liefs van ons.